tirsdag 14. september 2010

Studvest - kulturpartiet Frp



Denne illustrasjonen laga eg i ettermiddag til morgondagens utgave av Studvest. Fikk ein hastetelefon for nokre timar siden om at dei trengte ein illustrasjon, og siden eg egentlig ikkje hadde noko bedre å ta meg til, gikk det som vanlig fint. Men mens eg satt å skreiv no så ringte Studvest i gjen, og sa at dei ikkje trengte likevel, for det hadde vore noko rot og så fikk dei ein an illustrasjon likevel... Så det var jo litt synd, men eg slenger min no ut her uansett. Kommentaren handler om at "Det er frekt av Framstegspartiet å snakke for høgt om kultur". Eg syns det er ein ganske bra tekst, men og ganske vanskelig å illustrere, så eg prøvde å gjere det enkelt. "Elefanten i rommet" som det står om i teksten er med :-)

1 kommentar:

  1. Flinkis! Studvest vet ikke hva de går glipp av, dummingene!

    SvarSlett