tirsdag 8. mars 2011

8. mars

I dag er kvinnedagen, så gratulerar til alle! Eg tegna denne tegningen i dag i den anledning. Og i anledning kjedelig kunstteoritime. Kan du sjå deg sjøl blant jentene? Eg har blant anna tegna Turi, og ho spurte om det var klassen. Det er det ikkje, men no fekk eg lyst til å tegne klassen. Det får bli neste kunstteoritime :-)

Ellers har vi begynt med ei ny oppgåve denne veka, som går ut på å designe eit tredimensjonalt produkt, og lage reklame for det etterpå. Så vi må tenke målgruppe mens vi utviklar produktet. Vi kan lage akkurat kva vi vil, noko som har gjort det vanskelig for meg å bestemme meg. Eg har vore innom popcornpakning, sløyfeflaske, og kasettbrødristar, men eg har framleis ikkje bestemt meg...Hm. 

11 kommentarer:

  1. hvem andre fra klassen befinner sg der?

    SvarSlett
  2. Åh, nei, eg var nok ikkje så lur at eg kom på å tegne folk eg kjente før mot slutten av arket, så det er egentlig berre Turi. Og eit par andre venninner. Men neste gang blir det klassebiletet ;-)

    SvarSlett
  3. Hei Kamilla og gratulerer med overstått bursdag Ü

    Kjekt at du ville kikke innom bloggen min - og at du vil delta på GIVE AWAY'en (du må ha lykke til)!

    Legger meg til som følger, spennende å snuse rundt på prosjektene/ studiene dine.

    Snø-i-håret-hilsen fra Frk.Fjong Ü

    SvarSlett
  4. Ooo, jeg ser i hvertfall Lena! Dersom det var feil, så skylder jeg på fri tolkning av kunst. Later som om jeg er der også:)

    SvarSlett
  5. Ja, Lena er der ;-) Og du er venn med pingvinen!

    SvarSlett
  6. Eg tipper eg er tvilling, siden dei var dei eneste med lugg, og så vil eg ha sånne hjertelepper:) eller?

    SvarSlett
  7. Sjølvsagt er vi tvillingar, Kristine! Vi er jo heilt like veit du ;-) Du er forresten ho som leiar elefanten.

    SvarSlett
  8. Jippi, eg hadde rett:) Kvifor er eg med ein elefant?

    SvarSlett
  9. Hehe. Kvifor ikkje? Eg liker elefanter og kunne ønske eg var venn med ein :-)

    SvarSlett
  10. Allright! Takk for at jeg fikk være den fineste, med det søteste dyret. tihi. Fri tolkning igjen.

    SvarSlett
  11. Hadde det vært ein liker-knapp under kommentaren din, Hanne, hadde eg trykt på den.

    SvarSlett