tirsdag 18. oktober 2011

Om eg turde ville eg...

... klippe håret mitt sjøl! Dette er mitt bidrag til ein kalender som Baluba skal lage for 2012 med eit utvalg illustratørar. Eg leste om prosjektet i sommar, og syns det hørtes veldig gøy ut, men så glømte eg heile greia. Fakerten. Eg kom tilfeldigvis innpå bloggen deira i går, men då var fristen akkurat gått ut. Synd for meg. Men eg malte likevel denne illustrasjonen fort og gale, og sendte den inn. Det var for seint uansett, men eg skal likevel få vere med på ein utsilling dei skal ha i forbindelse med laseringen av kalenderen :)

5 kommentarer:

  1. Veldig fin :) Og det virker som et spennende prosjekt!

    SvarSlett
  2. Herlighet, du er jo bare så flink flink flink min fine! Og pyting med lyslenke har du jo allerede gjort, bildebevis på face;)

    SvarSlett
  3. Haha! Ja, men det var på fest, etter ein øl eller to ;) Her snakkar eg i dagslys-på-trikken-på-veg-til-skulen-stil ;) Og Hanne, du er så snill at eg får lyst til å trylle deg til Oslo og klemme deg.

    SvarSlett
  4. haha, jeg er gjerne med som moralsk support under lyslenke-stuntet, tryll meg opp til det takk! Og mange klemmer:)

    SvarSlett