lørdag 15. oktober 2011

Studietur til Berlin!

Eg har vore fem dagar på studietur i Berlin med skulen min :) Her er "boblekunst" av Tomas Saraceno på Hamburger Bahnhof. Eg var oppå ei boble, og eg trur det er sånn det føles å vere på ei sky.




Ein veldig kjekk tur! Fekk sett masse kunst, vore med trivlige folk, handla fine ting, og spist god mat og øl. Då eg kom heim hadde eg fått disse fine bøkene i posten, Illustration Now! utgåve 3 og 4. Kvar bok er fylt med bildene til 150 illustratørar fra heile verda, og litt fakta om kvar av dei :)

6 kommentarer:

  1. Liker boblekunsten, og særlig med deg på.

    SvarSlett
  2. Oi wow, bobler:) (jeg vil også til Berlin!)

    SvarSlett
  3. Eg seier det igjen: heldiggris! Veldig fine bilete forresten. Og slitan med nytt kaleidoskop!

    SvarSlett
  4. Takk x 4! Kaleidoskop er enkel moro ;)

    SvarSlett
  5. Haha, liker tegningen av iPaden! Synd filmen var så... dårlig :(

    SvarSlett
  6. Hehe takk! Ja, den var faktisk ein av dei dårligaste eg har sett.

    SvarSlett