onsdag 18. mai 2011

Studvest - Den dårlige gjesten

Gratulerer med vel overstått nasjonaldag! Eg hadde ein flott dag, og mitt første møte med kongefamilien. Eller møte og møte, eg såg dei iallefall.

Eg har laga ein illustrasjon til siste nummer at Studvest før sommaren! Artikkelen handlar om at tilflytta studeter ikkje skal kritisere buekorpsa, men heller lære om den gamle bergenske tradisjonen. Bra artikkel. Den kan sjåast med illustrasjonen bl. a her. Eg fekk dårlig tid til å lage bilde, berre eit par små timar. Eg jobbar egentlig dårlig under spress, men eg syns resultatet blei ganske fint likevel ;-) Forde om eg kunne jobba meir med det. Eg ville prøve å få fram det med at buekorps er ein gammal tradisjon ved å vise fleire generasjonar. Hurra for buekoprs, Bergen og mai!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar